Sidder
StartAccountWinkelwagenNieuw
Veelgestelde vragen
U heeft 0 producten in uw winkelwagen
Tablet PC's
Action Sports
Batterijen en Zaklampen
Geheugen en Opslag
Gadgets & Elektronica
iPad / iPhone / iPod
LEGO
Speelgoed
Nuvinci sportfiets
COGO Bouwstenen
Koopjeshoek





Zoek binnen de veelgestelde vragen: Zoeken
  Afhalen
  Hoe kan ik bijbestellen?
  Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald met iDEAL?
  Ik heb geen factuur of bestelbevestiging ontvangen?
  Ik heb het verkeerde product besteld, mag ik mijn aankoop terugsturen?
  Kan ik een iDEAL-betaling terugdraaien?
  Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling geleverd krijg?
  Betaling?
  Wanneer is een product defect?
  Wat als u een product gekregen heeft dat u niet besteld hebt?
  Wat is iDEAL?
  Zijn de verzendkosten per artikel of per bestelling ?
  Ik kan niet inloggen na mijn eerste bestelling nadat ik de ideal betaling heb afgebroken
  Micro SD geheugenkaart formatteren
  Winkelwagen werkt niet?
  Zit er garantie op producten?
  Afkoelingsperiode?
  Retour sturen van een defect product.


Afhalen
Afhalen kan van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot en met 16:00.
Adres:
Alcom Trading BV
Rivium 1e straat 54
2909 LE  Capelle aan den IJssel
(gebouwnummer 33)
Hoe kan ik bijbestellen?
Als een bestelling is geplaatst en betaald kunnen we helaas niks meer veranderen aan die order.
U zult dan een nieuwe order moeten plaatsen.
Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald met iDEAL?
Wanneer u een bestelling met iDEAL betaalt, dan krijgt u na akkoord een bevestigingsscherm. Op dit scherm staat de bevestiging van u betaling vermeld, voor uw administratie wordt u aangeraden dit scherm te printen.

Ook vindt u direct na de betaling, deze betaling terug in uw internetbankieromgeving. Wanneer u de bestelling heeft afgerond, kunt u inloggen bij uw bank en in uw eigen rekeningoverzicht de betaling terugvinden.
Ik heb geen factuur of bestelbevestiging ontvangen?
U ontvangt uw factuur op het emailadres dat werd opgegeven bij uw bestelling. Omwille van de steeds strengere maatregelen tegen spam bij de verschillende providers kan het voorkomen dat deze mails in uw spambox terechtkomen. Indien u deze mails dus niet ontvangen hebt kijkt u best eerst even of ze niet daarin zijn beland.
Ik heb het verkeerde product besteld, mag ik mijn aankoop terugsturen?
Bij aankopen via internet geldt  een wettelijke afkoelingsperiode van veertien (14) werkdagen.
Binnen deze periode kunt u uw producten dus aan ons retourneren.

Let op!
Producten dienen ongebruikt en indien mogelijk in de ongeopende originele verpakking te zitten. Producten die niet compleet en/of gebruikt zijn kunnen wij helaas niet terugnemen. Producten die wel aan de voorwaarden voldoen zullen tegen nieuwprijs worden gecrediteerd. De verzendkosten van het terugsturen komen voor rekening van de klant.
Kan ik een iDEAL-betaling terugdraaien?
U kunt een iDEAL-betaling niet terugdraaien. Tijdens het betaalproces wordt u nadrukkelijk verzocht een akkoord te geven voor een betaling. Wanneer u het akkoord op dit betaalverzoek geeft, kan deze handeling niet ongedaan worden gemaakt.
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling geleverd krijg?
Al onze bestellingen worden met spoed uitgeleverd. Voor een aanstaande vakantie of
verjaardag is om deze reden geen uitzondering te maken. Wij versturen uw
bestelling tijdens werkdagen (15:30 uur worden de pakketten door TNT pakketdienst
afgehaald) als wij uw betaling hebben ontvangen. TNT pakketdienst bezorgt als alles goed
gaat binnen 1 dag met uitzondering van zondag.

Het komt niet vaak voor, maar het is mogelijk dat uw pakket door overmacht iets
langer onderweg is dan gebruikelijk. Wij zijn hiervoor afhankelijk van TNT pakketdienst.
Graag uw begrip hiervoor.
Betaling?
Ja, u moet eerst betalen voordat wij uw bestelling versturen. U kunt er ook voor kiezen om de bestelling onder rembours te laten versturen.
Wanneer is een product defect?
Een product is defect wanneer het niet meer naar behoren functioneert en de in de handleiding genoemde prestaties haalt. Wanneer dit gebeurt binnen de garantieperiode kunt u het product aan ons retour zenden.
Wat als u een product gekregen heeft dat u niet besteld hebt?
Als u een product krijgt wat u niet besteld hebt kunt u dit aan ons retourneren, wij zullen er dan zorg voor dragen dat u zo snel mogelijk het product krijgt dat wel door u besteld is. Het geretourneerde product dient ongeopend en compleet te zijn in de originele verpakking. Indien dit niet het geval is of wanneer het product gebruikssporen vertoont, dan kunnen wij het product helaas niet terug nemen.

U dient de juistheid van het geleverde product te controleren voordat u de verpakking opent.
Wat is iDEAL?
iDeal is een betaalmodule van verschillende Nederlandse banken. Als u kiest voor een iDeal betaling dan wordt u vanaf onze website doorgelinkt naar de iDeal betaalmodule. Daar staat dan de hele betaling klaar die u alleen maar hoeft te fiatteren, zoals u gewend bent met internet bankieren.

Kijk voor meer informatie op de officiële website: www.ideal.nl
Zijn de verzendkosten per artikel of per bestelling ?
De verzendkosten betaalt u per bestelling.
Ik kan niet inloggen na mijn eerste bestelling nadat ik de ideal betaling heb afgebroken
Klopt, uw account gegevens worden pas verwerkt nadat uw eerste bestelling compleet is afgerond, indien u de ideal betaling heeft afgebroken dan dient u opnieuw te bestellen en ook opnieuw een account aan te maken.
Micro SD geheugenkaart formatteren
Stap 1. Doe de Micro SD kaart in de usb cardreader en stop deze in de usb poort van uw computer.

Stap 2. Klik op "Start" (linksonder in uw scherm) en ga naar "deze computer"

Stap 3. Klik met de RECHTER muisknop op de schijfletter die uw micro sd kaart aangeeft en kies voor formatteren.


Stap 4. Kies dan voor formatteren in Fat32
 
Stap 5. Druk op starten, de computer zal een melding geven dat alles gegevens gewist gaan worden. Druk op ok om verder te gaan.
Winkelwagen werkt niet?

Als uw winkelwagen niet werkt dat kan dat liggen aan een verouderd .NET framework. Dat is een programma dat uw PC nodig heeft om goed te kunnen functioneren.

Klik op de onderstaande knop en bel de gegevens door naar onze helpdesk: 0102882557.



Zit er garantie op producten?
Ja. Op de meeste van onze producten zit 1 jaar garantie.

Met uitzondering van:

- Accu's (6 maanden garantie)
- Buienspeelgoed (6 maanden garantie)
- Slijtgevoelige onderdelen zoals banden, ketting en wielen (Een week coulance)


 
Toelichting 1:
Onze serviceafdeling zal besluiten op een defect binnen de voorwaarden van garantie vallen. Uiteraard zijn zaken zoals slag- en/of stootschade dat niet.
Afkoelingsperiode?
Bij aankopen via internet geldt  een wettelijke afkoelingsperiode van veertien (14) werkdagen.
Binnen deze periode kunt u uw producten dus aan ons retourneren.

Let op!
Producten dienen ongebruikt en indien mogelijk in de ongeopende originele verpakking te zitten. Producten die niet compleet en/of gebruikt zijn kunnen wij helaas niet terugnemen. Producten die wel aan de voorwaarden voldoen zullen tegen nieuwprijs worden gecrediteerd. De verzendkosten van het terugsturen komen voor rekening van de klant.
Retour sturen van een defect product.
Voordat u een defect product retour stuurt naar ons dient u eerst een retournummer aan te vragen bij onze service afdeling, dit kan telefonisch (010-2882557) of per mail service@sidder.nl.
Producten waarvoor geen retournummer is afgegeven kunnen eventuele verzendkosten niet worden vergoed en de afhandeling van het defecte artikel zal langer duren.